Jak dodać specjalistę pracującego w mojej firmie?

Udostępnianie terminów kilku specjalistów

Apointer może udostępniać Twoje terminy, ale także terminy pracujących w Twojej firmie specjalistów.
Jeżeli chcesz aby dana osoba była dostępna na liście specjalistów Twojej firmy wykonaj operacje opisane poniżej.

  1. Na urządzeniu osoby, którą chcesz dodać do listy specjalistów należy zainstalować Apointer oraz powiązać go z Twoją firmą. Operacje instalacji i wstępnej konfiguracji Apointera opisane są tutaj.
  2. Na swoim telefonie uruchom Apointera, dotknij prawy górny róg ekranu i z menu wybierz opcję Personel.
  3. Na ekranie Personel dotknij ekran w prawym górnym rogu i wybierz opcję Dodaj.
  4. Na dialogu Dodawania specjalisty wprowadź adres email specjalisty, który używa on w celu autryzacji swojego dostępu do Apointera. Adres ten wybierany jest podczas pierwszego uruchomienia Apointera na danym urządzeniu. Adres ten widoczny jest w aplikacji Apointer na ekranie Profil.
  5. Dotknij DODAJ. Jeżeli operacja zakończy się sukcesem na liście pojawią się dane nowego specjalisty.
  6. Po poprawnym dodaniu specjalisty dotknij w lewym górnym rogu strzałkę i wróć do ekranu głównego.
  7. Na urządzenie specjalisty trzeba zamknąć i ponownie uruchomić aplikację Apointer. Specjalista może już dodawać wolne terminy, które będą widoczne dla klientów Twojej firmy.